Blvd. Sofia Vicoveanca 68, Suceava, Romania

Măsuri de siguranță și prevenție împotriva COVID-19

implementate în cadrul Hotelului Sonnenhof

Regulile de igienă și dezinfectare nu au fost niciodată negociabile în cadrul hotelului nostru. Încă de la inaugurare, siguranța clienților noștri și asigurarea unei curățenii impecabile au fost principalele noastre preocupări deoarece fără ele nu am fi putut oferi experiențele de călătorie la standardele pe care ni le-am setat. În contextul epidemiologic actual, am implementat o serie de măsuri suplimentare de precauție pentru a asigura oaspeților noștri servicii de calitate în condiții de maximă siguranță. Acestea au la bază reglementările legale în domeniu, precum și recomandările autorităților sanitare naționale și internaționale:
  • În perioada premergătoare redeschiderii, am efectuat atât o curățenie generală cât și o dezinfecție profesională a tuturor spațiilor comune din cadrul hotelului și a celor destinate cazării (camerelor).
  • Garantăm un interval de minim 24 de ore între cazările oaspeților în aceeași cameră. În acest timp, vom asigura aerisirea corespunzătoare a acestor spații, curățenia în camere urmând a fi efectuată conform unor proceduri interne riguroase și actualizate, și fiind completată de un proces de dezinfecție. În acest sens, folosim produse de curățenie și dezinfectare avizate de către Ministerul Sănătății, marca Kiehl, conform protocoalelor de utilizare comunicate de către colaboratorii noștri (Multi Cleaning System).
  • Curățenia de întreținere a camerelor, în cazul sejururilor mai lungi de o noapte, se va efectua strict cu permisiunea și în baza unei solicitări exprese adresate personalului de la recepție, cu recomandarea ca oaspetele să nu fie prezent în cameră în timpul intervenției. Aceeași procedură se aplică și eventualelor intervenții pentru remedierea unor defecțiuni de natură tehnică, survenite pe perioada șederii. Personalul din departamentele de curățenie și cel tehnic vor purta echipament de protecție corespunzător (mască, mănuși, bonetă și acoperitori de încălțăminte de unica folosință).
  • Lenjeria, prosoapele și halatele murdare colectate din camere sunt transportate în condiții de siguranță până la spălătorie, unde sunt spălate și dezinfectate la o temperatură de 90 grade. În acest sens, folosim detergenți și dezinfectanți avizați de către Ministerul Sănătății, marca Kiehl, conform protocoalelor de utilizare comunicate de către colaboratorii noștri (Multi Cleaning System). Pentru o perioadă nedeterminată, serviciile de spălătorie și călcătorie pentru oaspeți nu mai sunt disponibile.
  • Am înlăturat din camere acele elemente care prezintă risc de contaminare și sunt dificil de dezinfectat (e.g., materiale de informare și/sau promovare) – la cerere, acestea pot fi puse la dispoziția oaspeților atât în format fizic la recepția hotelului cât și în format electronic, precum și produsele din minibar – acestea din urmă pot fi achiziționate de la recepție. Am înlocuit paharele de sticlă din camere cu unele de unică folosință.
  • Oferim produse cosmetice individuale (am renunțat la utilizarea dispenserelor).
  • Recomandăm utilizarea liftului de către o singură persoană, maxim două dacă sunt membri ai aceleiași familii sau oaspeți cazați în aceeași cameră.
  • Am crescut frecvența igienizării spațiilor publice. Curățenia și dezinfecția acestora se realizează la intervale de maxim 2 ore. Punem un accent deosebit pe dezinfectarea suprafețelor de contact direct (e.g., mânere, balustrade, întrerupătoare, blaturi, butoane lift etc).
  • Am amplasat covorașe dezinfectante la intrările în hotel. În spațiile comune oaspeții au la dispoziție dozatoare cu substanță dezinfectantă pentru mâini. Totodata, în aceste puncte de dezinfecție promovăm măsurile de prevenție universal valabile, prin intermediul unor afișe cu informații relevante în acest sens.
  • Atunci când cadrul legislativ ne va permite redeschiderea acesteia, analizăm posibilitatea ca accesul în cadrul sălii de fitness să fie permis în baza unei programări prealabile, acesta fiind limitat la o singură persoană. Aparatele din dotare vor fi igienizate după fiecare client.
  • Restaurantul nostru Mosaik (cu excepția terasei) rămâne închis, până la noi reglementări. Micul dejun poate fi servit pe terasă, în cameră sau poate fi luat la pachet, în intervalul orar 07:00 – 10:00 de luni până sâmbătă și respectiv 08:00 – 10:30 duminica. Terasa este deschisă pentru comenzi a la carte zilnic, în intervalul orar 12:00 – 22:00, fiind necesară o rezervare prealabilă.
  • Angajații de la recepție folosesc în permanență echipamente de protecție de unică folosință (mască și mănuși). Utilizarea măștii și dezinfectarea mâinilor sunt de altfel obligatorii în toate spațiile comune ale hotelului, atât pentru angajați cât și pentru oaspeți.
  • Preîntâmpinarea unor eventuale aglomerări în zona recepției (de exemplu, la check-in/check-out) se realizează prin marcaje speciale pe podea, pentru asigurarea distanței minime de siguranță.
  • Asigurăm dezinfectarea cardurilor de acces în camere.
  • Pentru a reduce interacțiunea directă cu personalul de la recepție, recomandăm efectuarea check-in-ului online sau transmiterea informațiilor de identificare prin mijloace electronice, precum și plata serviciilor cu cardul sau prin ordin de plată.
  • Monitorizăm constant starea de sănătate a angajaților hotelului. Toți colegii noștri sunt instruiți temeinic cu privire la aplicarea normelor de siguranță și igienă stabilite.